معاون عمرانی استانداری خوزستان تاكید كرد

لزوم پرداخت مطالبات شرکت گاز خوزستان توسط شرکت ها و دستگاههای اجرایی

لزوم پرداخت مطالبات شرکت گاز خوزستان توسط شرکت ها و دستگاههای اجرایی

به گزارش لیدی شال، خوزستان معاون عمرانی استانداری خوزستان بر لزوم پرداخت مطالبات شرکت گاز خوزستان توسط شرکت ها و دستگاههای اجرایی تاکید نمود.



پانزدهمین جلسه کمیته وصول مطالبات دستگاههای اجرائی استان با موضوعیت مطالبات شرکت گاز استان به ریاست محمد خانچی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان با حضور مدیران دستگاه ها و مشترکین صنعتی با بدهی بالا و سخت وصول در محل حوزه عمرانی استانداری برگزار شد و شرایط لازم برای همراهی و همکاری آنها با شرکت گاز خوزستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش لیدی شال به نقل از استانداری خوزستان، خانچی در این جلسه ضمن تاکید بر حساسیت مبحث رسیدگی به وصول مطالبات معوقه سنوات گذشته اظهار نمود: عدم پرداخت مطالبات گاز مصرفی و بدنبال آن کسری منابع مالی در شرکت گاز خوزستان، باعث اختلال در فعالیتهای زیربنایی در شبکه های توزیع می شود که تبعات سوء آن در درجه اول متوجه خود مشترکین است. روند انباشت بدهی ها، این شرکت را با چالش های جدی روبرو کرده است ازاین رو امسال اهتمام بیشتر و ویژه ای برای دریافت مطالبات از دستگاههای اجرایی بکار گرفته شود. در این حوزه استانداری خویش را موظف به پیگیری و حل این مهم می داند.

وی ضمن اشاره به نقش مهم وصول مطالبات در جهت تأمین مالی طرح های توسعه ای استان و تأمین رفاه عمومی بر این مهم با اولویت ابربدهکاران تصریح کرد و اظهار داشت: عرضه مستمر خدمات دولت، رونق اقتصادی استان در طرح ها و پروژه های زیرساختی، منوط به تأمین منابع مالی است و یکی از اجزای مطلوب مصادیق آن توجه به وصول مطالبات است.





منبع:

1403/07/26
14:00:28
5.0 / 5
11
تگهای خبر: اقتصادی , خدمات , دستگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳
لیدی شال LadyShal