خزانه داری:

درخواست وجه بنیاد شهید تأمین شده و ادامه دارد

درخواست وجه بنیاد شهید تأمین شده و ادامه دارد

به گزارش لیدی شال، طبق اعلام خزانه داری، درخواست وجه های صادره بنیاد شهید تا بازه پرداخت حقوق تیرماه سالجاری تأمین و پرداخت شده و مانده تخصیص هم متناسب با وصول منابع بودجه عمومی دولت تأمین و پرداخت خواهد شد.



به گزارش لیدی شال به نقل از مهر، بنا بر اعلام خزانه داری کل کشور در رابطه با وضعیت پرداختی تخصیص های صادره سازمان برنامه و بودجه کشور، درخواست وجه های صادره بنیاد شهید و امور ایثارگران تا بازه پرداخت حقوق تیرماه سالجاری تأمین و پرداخت شده است. مانده تخصیص پرداخت نشده مربوط به تخصیص اخیر پایان تیرماه هم همچون ماه های گذشته متناسب با وصول منابع بودجه عمومی دولت تأمین و پرداخت خواهد شد.
شایان ذکر است بر مبنای بند (د) ماده (۲۸) قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (۲) اعتبارات هزینه ای و تملک داراییهای سرمایه ای و مالی و کمکها و سایر اعتبارات و ردیفهای مندرج در جداول قوانین بودجه سنواتی به شرح عناوین و ارقام جداول مذکور فقط در حدود وصولی درآمدها و سایر منابع عمومی به شرح عناوین و ارقام مندرج در جداول مربوط قوانین یاد شده بر مبنای مفاد موافقت نامه های متبادله دستگاه با سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و در حدود ابلاغ و تخصیص اعتبار از جانب سازمان مذکور با رعایت ساز و کار ماده (۳۰) قانون بر نامه و بودجه مصوب ۱۳۵۱ قابل تعهد پرداخت و هزینه است.


منبع:

1403/05/10
11:24:03
5.0 / 5
286
تگهای خبر: دستگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳
لیدی شال LadyShal