بازار خودرو چین در اختیار كدام برندهاست؟
به گزارش لیدی شال فولكس واگن موفق شده است در سال ۲۰۱۹ میلادی رتبه نخست پرفروش ترین برند خودروسازی در بازار چین را به خود اختصاص دهد.
به گزارش لیدی شال به نقل از ایسنا، بازار فروش خودرو در چین از لحاظ وسعت جغرافیایی و تنوع سلیقه مشتریان بسیار حائز اهمیت می باشد ازاین رو كارشناسان و تحلیل گران همواره با در نظر گرفتن میزان فروش خودرو در این بازار، موفقیت خودروسازان جهانی را برآورد كرده و بر مبنای آن، نحوه عملكرد آنها در ماههای آینده سال را هم پیشبینی می كنند.
حالا اخیرا در وب سایت focus۲move، لیستی از خودرو های محبوب و پرفروش در بازار چین انتشار یافته است كه در آن فولكس واگن موفق شده است با فروش و عرضه دو میلیون و ۸۱۹ هزار و ۲۵ دستگاه جایگاه نخست این رده بندی را به خود اختصاص دهد.
پس از آن، دو خودروساز ژاپنی هوندا و تویوتا توانسته اند در رتبه های دوم و سوم جدول به ترتیب با میزان فروش یك میلیون و ۴۱۴ هزار و ۲۷۷ دستگاه و یك میلیون و ۳۶۵ هزار و ۲۸۴ دستگاه جای بگیرند.
جیلی، نیسان، چنگان، وولینگ، بیوك، هاوال و دانگ فنگ هم به ترتیب با فروش یك میلیون و ۱۶۳ هزار و ۹۵۹ دستگاه، یك میلیون و ۱۱ هزار و ۳۱۵ دستگاه، ۹۴۳ هزار و ۲۷۶ دستگاه، ۹۲۰ هزار و ۶۴۴ دستگاه، ۷۷۸ هزار و ۹۱۰ دستگاه، ۶۹۱ هزار و ۶۳ دستگاه و ۶۷۰ هزار و ۲۱ دستگاه توانسته اند در رتبه های چهارم تا دهم قرار گرفته اند.
جزئیات و اطلاعات بیشتری در مورد میزان فروش برندهای خودروسازی پرفروش در بازار چین در جدول زیر آمده است:
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب